Forsendelse & Returnering

Leveringer

Leveringsomkostningerne beregnes ved kassen. Køb over SEK 399 er gratis (ikke Business-kunder og Postnord Business-pakker). Vi bruger PostNord AB & DHL Freight som partnere i logistik til Sverige. Varerne leveres normalt med Posten Varubrev direkte til din postkasse eller af DHL Paket såkaldt "ServicePoint Collect" til dit nærmeste udleveringssted. Varer, der anses for at være for store til postkassen, leveres til dit nærmeste udleveringssted eller uden for døren i henhold til Postnords betingelser.

En normal leveringstid er 1-3 hverdage efter, at vi har sendt din ordre, med forbehold om, at produktet er udsolgt på lageret. I øjeblikket leverer vi kun indenfor Sverige.

Alle pakker forbliver på udleveringsstederne i 14 dage før de returneres til os, læs mere om dette nedenfor under "Uafhentet pakke".

Pakken blev ikke hentet

Uindløste pakker er ikke omfattet af fortrydelsesretten. For pakker, der ikke afhentes, opkræves der i øjeblikket et gebyr på 199 SEK. Dette svarer til de omkostninger, det påførte os at sende pakken ud og modtage den til gengæld. Varer, der leveres som postpakker til postudleveringsstedet, meddeles på SMS til din mobil og bliver i to uger. Breve, der ikke kan efterlades i din postkasse, afleveres til nærmeste udleveringssted og får besked på SMS. Uafhentede varer returneres til os.

Return

Vi anvender en 30-dages fortrydelsesret, der starter fra det øjeblik, du modtager din ordre. Kunden er ansvarlig for returneringen til os, og vi foreslår at bruge en forsendelsesmetode med et sporingsnummer. Vi beder dig returnere varen til os i god stand Har du spørgsmål vedrørende returnering, kontakt kundeservice på mail info@sanojtape.com eller på telefon 0708-652727